Bu Blogda Ara

27 Aralık 2016 Salı

JIM JARMUSCH-PATERSON

  Geçen hafta Eskişehir'de Anadolu Üniversitesi'nde düzenlenen Palto Film Festivali kapsamında gösterimde olan bir filme gittim; Jim Jarmusch'ın yazıp yönettiği son filmi "Paterson". Başrolde Adam Driver ve Golshifteh Farahani oynuyor.
  Bilet aldım, salona girdim ve filmi izlemeye başladım. Film ile ilgili söyleyebileceğim en önemli şey şu ki; çoğu insanın yaşadığı monotonluk döngüsü ancak bu kadar iyi anlatılabilirdi. Aslında çoğumuz bu döngünün farkında bile değiliz. Belki de Jim Jarmusch bu farkındalığı yaratmak istedi. Pazartesi,Salı,Çarşamba....ve Pazartesi.
  Bu yönetmenin en çok 'Sadece Aşıklar Hayatta Kalır(Only Lovers Left Alive)' filmini severim. Bana göre en özgün filmi budur. Hemde her sahnesinde dekor ve arka plan o kadar iyi düşünülmüştür ki; her karesi usta bir ressamın elinden çıkmış bir tabloya benzer.
  "Paterson"ı da yine severek izledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder